Pages

Sabtu, 18 Disember 2010

mengisi waktu lapang

ble tibe hari2 minggu ni msti terpikir mcm2 dlm otak....nk sanela sinila, nak wat tula nila....tpi ble hujan sume bende xjdi....sume cancel....so terpaksela guna plan B.....hahha...almaklumla dah hujan, gelap n sjuk plak 2....nk djadikan cerita terbitlah satu hukum baru yg dinamakan sleep law iaitu

raining + gelap +- sejuk = zzzzz

hahaha.......

tetapi aku ni xreti sangat nk tdo siang2 ni....so, aku dah xtaw nk wat pe...aku membelek2 gambar2 yang ade dlm external harddisk n computer aku n terjumpela 1 gambar....

then, aku terpikir. "ape aku nk wat ngn gmbo ni ekh??"

last2 aku pon bkk adobe photoshop lightroom aku men tuka2 kaler....sonok gak ea....hahaha

then aku rse gmbo ni aku nk tambah2 cketla...aku g kat adobe photoshop cs4 plak...edit mne2 yang patut...n hasilnya  adalah.........


                                                                
                                           original                                                                 edit       


sory r cz edit xbape lawa....tpi aku sdg cuba utk bljr tuk kedua2 adobe ni...n kepada tuan nyer gambar sory ea...


*this girls name Nursahliza binti Muhamat Yain
  place at st petersburg,russia....          

pls leave comment....hehehe

-wassalam-
               
                                                                                                                            

Tiada ulasan:

Catat Ulasan