Pages

Isnin, 15 November 2010

aku yang terkena!!!!!

14 November 2010, 11:46 pm......


going to mamak  tuk tengok bola antara arsenal vs everton....sedang aku melayan tengok tibe2 roti john sol n chet smp...wah!!! samok j tgk kan...tibe2 j prot terasa lapar. padahal ptg td dah muntah kedarah da....(nasi putih,ayam bakar,leher aym,air abc)..ok....berbalik kepada cerita, tibe2 aku ternmpakla ade macha ni order roti cheese...nama cam gempak j kan...(dlm hati try skli)...tibe dgn hati yang penuh nafsu, aku memanggil ane 2....


aku : aney!!! roti cheese satu....
aney : wokey!!!


selang bpe minit, roti cheese aku pon sampai....bau bukan men ag.....aku pon menyuapkannya kedalam mulut....peh sedap siot.......aku makan dengan penuh nikmat.....


sesudah makan, aku menuju ke kaunter aney 2....aku ckp kat die


aku : tea o suam gls medium n roti cheese 1
aney : mmmm....rm4.50....
aku : ha?????


pas2 aku tros bla dri c2....ps2 dlm at aku sumpah2....@#$%^nye mamak..mahal nk mmpos.....sh%&.......sumpah pas ni aku xpekene roti cheese 2 ag......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan